15 April 2010

Weekend in Shah Alam



cantik kan??!


butter prawns yg muahhss..

merpati warna ijau..

adik2 aku yg suka mkn free

di depan restoran terapung shah alam
ikan stim yang wallaaa....

April sebenarnya mendamaikan..maklum la..aku kawin bulan april..3 april 2004 aku menamatkan zaman dara..chewahhh!!. 1 april 1997 aku mula keja...dua-dua tarikh yg agak keramat gak la dlm idup..diam tak diam dah masuk tahun ke 6 aku kawin dan masuk 13 thun aku ngn tnb...tp tk la sambut pun cuma anjak kan tarikh sambutan tu ke 4 hb....ntah camne leh la idea tu dtg ..jom la bang kita book hotek kt s.alam (nape s.alam? kerana aku ada kelas ai ahad tu? so nk dijadikan cite my hubby pun book la concorde s.alam..kelas kan? hahaha tp syg nama tak se gah hotel la...maybe dia dh lama sgt kot dan tak penah renovate so, hotel ni mcm dh out of date..sedih..sedih...tkpela ye bang..nnt kita try hotel lain lak...kan kita ada 3 date penting lagik..so, perancangan mlm tu nk belanja la adik2 aku yg 2 org tu..ct n yan..diaorg ni klu makan free cpt jek..so, mkn la kt restoran terapung kt s.alam..wah mknannyer mmg mabeles...sedap sungguh...duit nk bayo pun sedappp la sungguh...mmmm...pastu yan ajak jln2 kt ict s.alam...penuh ngn lampu2..mmg best tpt ni lebih2 lagi diiringi ngn angin sepoi2 bahasa...kira weekend aku bererti la...

4 ulasan:

Jannah Mohamed berkata...

yeahhhhhhhhh!
orang xde tyme nieh :((((((
pape pown happy belated anniversary kak long!
hehehe

Marlina Mohamed berkata...

asyik2 bukak tgk yg ni jek..bila nk update nih...

ratu anna berkata...

ye..uda...aku akan try update keana tk sangka ada peminat gak...kui...kui..kui

zubaidah berkata...

kahakahkahak adik2 yg suke mkn free tk thn ayat tuh..khakaaka ehhh pdhl dah lame baru perasannn!