25 Jun 2010

Girls outing at Secret receipe Alamanda

ahakss...sy sudah kenyang tau!!

gordon chicken bleu ikin...lambt sampi tp...berbaloi2..

kak su yg tk jemu2 mkn spagetti meatball...


aku duk sebelah budak ni tau...sbb tu tk nmpk?? hahaha...ada aku kesah...hehhee


mmg yummy!!! lagi2 org belanja


berpossing sblm minum adalah amalan yang mulia dan di sudahi dengan Bismillah...nape cam terbalik jek...


Coklat shake!!!


Ann berangan...

Hari ni..kenyang sangat...camne la nk kurus kan? godaan mkn tu byk gt..pagi..ikin bwkan ns grg..tgh..Aisah belanja...ok..biar aku cite ye sape Aishah ni...dia adalah Pen Pegurus Unit Kawalan Kredit...very humble and ceria mcm anak2 buah dier...memula dia cdgkan sendiri nk belnja ke Pizza Hut..ok la tu kan..tetiba tukar venue lak...Secret Receipe Alamanda...wallaaa....mahal tu...tapi sbb nk belanja punya pasal kami redha la kan...eceh..eceh...

Ok, setelah tau kan yang hari ini adalah hari Jumaat dan kebetulan yang sgt manis (melalut lagik) staff gov pun br dpt gaji semalam...aku sgt pasti dan sgt2 pasti mesti tk dpt meja..disebabkan akal cerdik aku..aku minta ikin cari no tel restoran SR kt alamanda tu..dan aku pun booking la untuk 7 org...ramai kan??? tu la anggota kaw kredit tp sygnyer tk masuk boss beso kami...sory ek Puan Ct...sedap tau Aishah belanja...

Aku oder laksa s'pore...tgk gambo mcm sgt la sedap tp hampeh...tk menepati selera aku langsung...tau tadi oder spagetti meatballs...lagi waalllaaa.......tp...pls ye mardiana...jgn cerewet sgt...bersyukur la dgn apa yang anda makan sekarang kerana anda mungkin tidak tahu yang makanan ini mungkin makanan anda yang terakhir...ahakksss.....(rasa insaf tak!!!)

Anyway...ini outing kami yg menarik....penuh dgn keceriaan berganda dan juga kalori yg turut berganda...

Tiada ulasan: