21 November 2010

Kisah Aku

Camne nk kabo ek? lama dh tk jengah blog ni, sib baik la password tk lupa klu tak ...mmmm....tk tau nk ckp camne...jeles gak ngn jannah, adik bongsu aku tu...rajin tul dier memblog...dan tlg merepair blog aku sekali so, semngt semerah padi dier tu akan cuba la ku serap...iye je!!!

Raya Haji baru ni turn blk kg muo...kpg aku la tu...hepi rasanyer wp korum tk ckup tp boleh la kan...dr tkde langsung...so blk semula ke my sweet home ni hari Sabtu, ct dan jannah ikut sekali...aku sebenrnya dh ajak hubby gi tgk pameran COTY2010 kt matrade..teruja dgr kt radio pasal pameran keta...wah!!! tu mmg minat sgt so...tiba dr Muo kami pun ke sana la...

Sampai sana agak awal jugak la, dlm kul 10 lebih, oleh kerana aku pemegang kad maybank bayaran tk dikenakan, selamat!!...hehehe...wp aku tk pasti brp rega nk masuknya, and kami dicop ditgn dan di beri beg berlogo Maybank...

Bila msk je ke ruang pameran...wah!!! aku di sambut dgn keta yg mahal2....erkkk...mana la mampu kan nk beli so, ambik gambo je la...jd la tu tp yg tk bestnya kebanyakan keta2 tu dikunci jd tk dpt la nk rasa duk kt dlm...dpt pegang body jek...jadi la kan....

Mahal sungguh keta2 ni...ada Merc rega dier sejuta...pengsan tgk...ngn Jaguar lagik....klu beli keta2 ni...tk pyh li umah la gamaknya...tido, mkn, salin baju, masak..ngn buat anak (epppp!! tp betul apa...) pun kt dlm keta ni....





With Mr Harley Davidson....

ngn Ferrari tau!!!!

Keta idaman.....


Tk dpt keta mahal..si ALTO ni pun jadi la....comel jek, pinky lak tu...menawan hati sungguh....ntah la ....jgn ikut sgt ati kan...

Kiranya, begitu la ujung minggu ku di habiskan...dgn melihat keta2 mahal....bahagia tulll.....

3 ulasan:

Jannah Mohamed berkata...

eceh...blog die da cantek ler...
sapakah yg mengedit nye sampai semut2 kaki?
hahaha terbaekkk!

ratu anna berkata...

ye jannah...kredit too ms ct nurjannah ye

Jannah Mohamed berkata...

hahaha sukaaa!