27 Disember 2010

Disember...musim jadik suka-suka

Bila Disember menjelang...
hati byk riang....

nak jejalan pun...jadi asyik...
tgk org jalan lagi asyik...
lagi asyik bila tgk org bimbit shopping bag...
dlm hati pun naik gak asyik...
asyik nk tya jek...
bape la agaknya org tu abis berbelanja kan...
hati sudah nyanyi lagu daa....
asyik...asyik...asyik...
asyik-asyik berbelanja...

aku kah itu?
nehi...nehi...
aku dh dpt apa yg aku mahu so, misi seterusnya adalah berjalan-jalan
hingga jadi asyik tk ingat...

di Pavilion..sedang mkn gelato...adik beradik eskren gak la tp sedap nyer menjadikan kita asyik
asyik lagi...
tp itu adalah luahan rasa ku yg berasa...
dan seluar yg org tu pki tgh naik eskelator itu pun turut setuju
WOW!!!! hehehe....

berasa cam nk tmbah satu lagik tp bila tgk rega nyer
ya ampun...satu je dh la...
klu mkn byk2 nnt batuk lak...hehehhe...

Waktu aku pegi ni, xmas round the corner
so, pokok berhias ni menjulang cantik...
org yg dtg pun cantik-cantik
cantik2 kalahkan pokok krismas itu..
dan...beg mereka pun cantik2...
LV, Gucci, LV lagik...Coach...paling koman pun bonia....
hehehheee....

Jeling...jgn tk jeling....

Kesimpulan apa yg aku dapat setelah melara di Pavilion
adalah...
Pavilion sgt mahal...
Sgt berlagak....
parking saja dh buat kita nyampah...
kiri kanan parking lot tu hanyala
BMW, Merc dan keta yg mahal2 la..
sian kt Waja kita mesti takut nk menyampuk waktu diaorg borak
keta kita tau ckp BM ngn bhs kelate jek...
bhs jerman, jepun, korea...sume tk tau
omputih pun tahu ckit2 jek...
sian dier...

apa daa cite pasal keta lak...

ok la...kita cite pasal lain lak...
aku menghabiskan cuti xmas di kuantan..
apa ada di kuantan???
di situ la adik no 2 aku duduk bersama familynya
dan di situ jugak la duduknya
anak sedara pompuan aku yg pertama..

Si comel Fara Alia...
mmg comel mcm mak long dier....
hahahaha...apa kesss
bukan mcm mak bapak dier ke...??
ala..tumpang ckit2 jek..

ini..antara sudut umah Fara
biasala kan...adik beradik kaki bergambo....
celah mana pun jadik jek...

Ni la rombongan yg berkampung 2 mlm di BUkit Istana ini

My hubby with Fara Alia......

Sory ye baby...mak long mmg lawa dr awak...
Baby blm leh rampas lagi takhta tu..
toksah la awak nk jeling2 kt mak long
hahahaha...apa la malang Alia ni dpt mak long cam aku ni...

2 lelaki dalam hidupku..
Abah dan menantu nyer....hubby aku la tu...
Senyum...jgn kata apa2...

oooo...aku jugak pergi ke Teluk Cempedak...
klu dpt mandi lagi best...
klu dapat tertelan air masin lagik best..
klu dpt berendam dan berenang di dalam laut jugak akan jadi best...
klu dapat berkelah di tepi laut..jugak best...
dan kalau itu jadi kek..akan ku mkn ia..
ha!!?? apa??
tolong bc blk ayat tu...
sumenyer kalau...
klu dah kalau...apakah maknanya..???
lu fikir la sendiri...

Sempat jugak beli keropok di Beserah...
mmmmm.......murah lagi kt Kelate....
tu je la yg ada di pikiran...
tp beli jugak...
hehehe...

Abah dan Fariduddin...
cucu2 lelaki mmg rapat ngn Tok Bah
suara si abang ni..garau...

Dan, kalau di suruh senyum..
akan jadi begini
tak tau nk panggil apa
senyum ke atau menyeringai...
rambut dah la tercacak...

Dan, ini rambut adik yg ikut abang..
adik yg comel...pujaan hati...
tgk dagu mmg ikut mak long
tapi...ttp gak tkleh nk lawan mak long..

rindu si kecik ni...

ok...perjalanan ku utk jadik suka2 blm abis lagik...
kali ni...dgn kak su dan kak ani...

giler kentang betul...
kak su ambik kt umah kul 8.45 pastu ambik kak ani lak...
dlm kul 9.45 kot kitaorg dh smpi Mid Valley...

kedai pun tk bukak lagik tp kami dh dtg...
breakfast dulu kt Mc D, pastu baru la round2....

Kami masuk butik LV ni...tp dgn penuh segan la..
bukan segan ngn promoter LV
tapi segan ngn penjaga pintu tu...
dia bukak pintu dgn tahu yg pompuan ber 3 ni mmg tkkn mampu beli apa2...
tapi nk masuk jugak...
patutnya bagi kredit kt kitaorg tau
wp segan masuk jugak

teddy bear pujaan hati
punya la comel...

kak ani pun nk gambo gak
wp pun aku musykil..nape kak ani nk pegang kt ctu..

kak su pun nk jugak...

Penat sungguh bw kaki
klu la kaki tu leh stop sendiri kan
dh lama dah aku terpacak jek tk leh jln2

ikut kak su lagi la penat
kuat tul kak su berjalan
aku dan kak ani asyik jek tertinggal kt blkg

yg aku beli

1. lipstik Dior (dh lama cr kaler ni, akhirnya dpt)
2. sehelai baju (yg aku tk perasan rega dier mahal..nyesal beli..)
3. Sudu di Jaya Jusco (sbb sudu kt umah byk ilang)
4. Cwn sukat (suka kumpul sbb comel)
5. Majalah Eh! dan In Trend
6. Sebotol air mineral (sbb tk tahan haus)

tu jek!!!!
tak padan ngn kaki sakit...
beli ckit jek...

kak ani lagi sian...
beli roti je...

Till Disember end...

3 ulasan:

CT berkata...

NICE pinky blog.. Congrats!!
I went to LV GMV diaorg tak bagi masuk.. u guys are lucky..

Jannah Mohamed berkata...

terbaek lah kak! nak tudung!

ratu anna berkata...

ye ke pn ct? hahaha...budak jaga pintu tu pun sian jek kot kt kitaorg...