08 Mac 2011

Terima Kasih Cinta

Terima Kasih Cinta..

Ini 1st time aku jejak kan kaki ke istana budaya..
1st time ok
padahal dh lama IB tu di bina tp 1st time baru jejak kan kaki kt dalam
agak jakun jugak la
hehehe..

cite ni pelakon2 dia hebat
tgk wayang kepuasan die tk sama dgn tgk real acting
kan baru cite tadi yg ni 1st time aku ke IB
so, tatacara tgk teater agak berbeza

setiap kali pelakon nyanyi jek...tepukan pun bergema
aku dan ann pun tepuk sama
lupa nk habaq si ann ni ikut sekali...
hubby i kata kejap nk ikut kejap lagik tknak
last2 dia tukang anto jek
pastu jenuh la tunggu aku kuar teater..
tq hubby...terharu sungguh...



Tengah sedap2 tgk lakonan pastu cam suspen tirai pun tutup
aku pun tya ann....ehhh..camtu tu je ke cite dier
dalam hati dh hampa dah...
takkan tergantung gitu jek
rupa2nya rest 15 min...
hahaha...terkedu jap...
ada rest ke? ingat cam tgk wayang...
btul2 jakun daaa....

memang tk rugi tgk teater ni
ada 5 kisah cinta yg berbeza
digarap dengan baik dan dilakon kan dgn baik

Latif Ibrahim, Safura, Tony Eusoff, Norish Karman
Shajiry, Faradhiya, Vince, Anding, Deja Moss dan ramai lagi..
Bila diaorg nyanyi jek...meremang bulu roma sehhh...

Terima Kasih Cinta...


1 ulasan:

B.e.T berkata...

tak mengapa jakun... dari tak penah sampai.. hihii... dare to dream BIG to London okey.. hahaha...