01 Mei 2011

Cuti-Cuti Malaysia

Cuti sabtu, Ahad dan ISnin yg panjang telah membawa aku ke Batu Pahat, JOhor...Aku bertolak ke BP setelah aku menghabiskan Paper exam yg terakhir...dan perjalanan ke BP amatlah panjang..dan lama...dan penat...dan arghhh....penat la..

aku tiba di BP jam 6 petang lebih kurang la...pastu check-in di Hotel Katerina, smpi bilik hotel apa lagi kuak lentang la...kepala otak mmg dh tk leh pikir dah waktu tu...

Ikut sekali dlm mencuti-cuti kan Malaysia ialah family erny...tujuan kami ke BP sebenarnya nk menghadiri kenduri kawin Faiz & Azmir....Faiz dan Azmir pernah menjadi anggota kerja YTN...dh jodoh merekan kan...

3 dara pingitan...owww...

menu kenduri biasalah org johor kan...ns beriani tp yg speselnya ada ayam panggang...perghhhh...terbaik la..sedappp
tgk erny makan..
tu pinggang yang ke 2 tau..sungguh...tak tipu...

ni ann dan adik nya Misha...
betul la kan...klu kita ni adik beradik jarak dier jauh2..
dah mcm mak anak dah....
hehehhe...jgn marah ek ann...
(tau ann baca ni...hehehe)

ni la pengantinnya...kami ni kan memang suka memeriahkan suasana...cuma...yg tiada di dalam gamba ialah my hubby dan erny's hubby...diaorg tgh borak kt luar....penat tunggu bini2 diaorg ni....yg suka imagine mcm2...hanya aku dan erny saja yg tau...kuikuikui....faham2 dah la...

Tiada ulasan: