31 Julai 2011

coret-coret sebelum Ramadhan

Ini cerita Jumaat lalu....ikut Kak Su yg teringin sangat nk makan kt kafe yg dari luar nmpk cantik dgn deco english nyer...so..aku pun temankan la...nama cafe tu "Little White Cafe", Bangi.... ingatkan org tk ramai tp rupanya bila masuk jek..alahai...penuh...tp kami dapat la juga duduk kt depan sekali.....agaknya sebab ramai sgt so service dier alahai byk lembab lorrr.....aku dan kak su oder chicken grill with mash potatoes and special vege with black paper as a gravy, ikin oder mix apa ntah...like jejari fish and chicken....air, aku ngn kak su minum fresh orange dan ikin air hot chocolate with marshmallow....so, agak lama ye tunggu oder sampai.....

then, makanan kak su pun sampai...aku suruh la kak su makan dulu pastu makanan ikin lak sampai.....aku dh mula rasa tk sedap ni...mana lak makanan aku ni...bila kak su tya kt waiter dia kata sekejap ye....smpi la aku perasan oder makanan meja yg sebelah sana yg dtg lewat dr kitaorg dh smpi.....mmmmmm...leh agak dah....mesti aku nyer tk wat ni......tetiba dtg la owner dia...that lady kata oder tulis satu jek....mmmmm...perut aku dh sarat bunyi ni.....that lady kata klu aku nak dia leh wat kan....nk wat kan apa nyer klu jam dah kul 2.....pastu that lady kata tkpe la...i bg free kek ok....kek pun kek la....asalkan perut terisi....lapo sgt ni.....so, kek je la yg aku makan di cafe yg tersergam indah nian ni.....hampa juga la rasa hati coz aku dgr waiter tu sebut makanan yg aku dan kak su oder tu....kek red velvet...




sukahati kak su dapat makan....siap paksa lagi ambik gambo dier tgh beraksi makan...hehehhehe

so. oleh kerana tk dapat nak makan jumaat ai tu...aku pun paksa la en hubby bawa aku ke cafe tu...hehehehe....waktu oder siap pesan buat 2 ye...nnt tk dpt lagi sy cam ai tu.....dasat la punya keinginan tu....




errrkkkk....al-hamdulillah...akhirnya dapat juga makan makanan kat situ....mmg sedappp tp tu la servis agak lambat....tp satu jek yg aku perasan la....chef dier muda u...dan ensemmm....hehehhehe...

2 ulasan:

me ordinary berkata...

perghh gambo nak sedap!! mahal x kak?

ratu anna berkata...

mahal gak la...cantik kan gambo...luv my cam so much wp bukan dslr...huhuhu