11 Disember 2010

Sagittarius Girl..

Kelako lak bila bc tajuk kt atas tu...girl ke....hehehe...

6 Disember, hari ulangtahun kelahiranku...anak sulung yg comel lahir pada hari tu...comel!! sume baby comel kan...kecomelan tu la yg aku bw sampi hari ni...tk leh nk turun dah...

Klu sambut besday tu maknanya umo kita naik lagi angkanya...dgn rasminya aku dh berusia 34 tahun...wawawa....dh tua kita...ada org tkut tua tak? mesti ada kan...sape la nk tua...mcm byk lagi benda yg kita tk abis wat lagi....mmmmm....

Sempena besday aku tu...dh pasti la kan kita akan dpt beberapa ucapan tahniah kerana dh naik umo setakuk lagi...



Dari hubby tersayang dia bagi kad besday...hadiah mana bang??? tunggu gaji kata nyer....ok...akan ku tuntut...kul 12 mlm tu dia dh kejut dah tu paksa mkn kek lak tu...mana la selera kan...malam2 nk mkn kek...anyway...i luv u as always forever and ever....

" Awan berarak ceria
tiada titis hujan
pohon melambai tanda sokonganku
susuri perjalanan bertemankan senyuman
di hari lahirmu isteriku...

Dedaun berguguran menitikan kedewasaan
walau tanpa mata dan hati
yang namun cukup untuk ku...segar

Dan ucapan selamat hari lahir
iringan doaku hulur
bersyukur kepadanya atas nikmat usia
usiamu ibarat mutiara
tiada berganti lagi
hiaskan iman bersulamkan takwa
agar sempat mengucup
haruman syurgawi....."

Dari suami mu..

Sesekali dia bermadah...membuat aku senyum tak hilang...tau sgt cinta nya mmg untukku...terima kasih abang...


Mari kita lihat pula ucapan dari adik2 dan kawan2ku....

Siti : Heppy besday kak! Semoga panjang umur murah rezki dan bahagia bersama abg sham sehingga ke akhir hayat! love u forever!!



Yan : Hepi besday kak! 2nd wish. Yg 1st kt fb. ehee. May Allah bless u dunia akhirat


Jannah : Salam, kak happy besday! Moga murah rezeki dan panjang umur ! Syg akak ketat2!


Betty : Gud morning! Hepi besday tu u kak mar...la..la...la...=)

Ann : Salam kak mar...I wanna wish happy birthday yg ke 34... smoga berbahgia selalu...

Banyak lagi ucapan selamat yg aku terima melalui fb...terima kasih la kwan2 sume kerana ingat pada diri ini....

Tapi, yg best sekali aku dpt hadiah dari mak....tq mak...coklat dr famous amos...goges sungguh!!... ngeh...ngeh...hamper ni aku tk bukak lagik smpi hubby aku pelik....nnt la dulu bang...nnt kita bukak k....hehehe...syg sebenarnya nk bukak....



Bila camni...betapa untung nye diri ku rasa...aku dikelilingi oleh org2 yg menyayangi ku...spt aku juga menyayangi mereka dari dulu hingga sekarang...moga aku dan mereka akan dirahmati Allah sentiasa...amin..



1 ulasan:

Jannah Mohamed berkata...

ktorg yg tlg pilihkan fames amos tu kak!jgn lupe bwk g kuantan eh ley ngap sama2..hahaha