17 Jun 2011

Seram...!!!

Ini cite semalam...hubby i ada keja semalam...dia betulkan komputer member dia yg juga security guard kat umah ketua hakim.....dia blk umah semlm nk dekat 15 min lagik kul 12....aku pun tak tido lagi waktu tu....pastu dia kuar balik gi belikan biskut hup seng coz bini dier ni nak bw bekal ke ofis....

Pastu, member dier call...dan aku terdengar la serba ckit perbualan diaorg tu...aku dgr hubby ckp...ye ke bang? ish..naik blu roma sy ni bang....dlm hati aku pun terdetik la....lain mcm jek perbualan diaorg ni.....pastu, hubby pun kuar dr bilik...tgk muka dier mmg cuak semacam jek...hubby pun cite, kawan pd member dier nmpk ada 'benda' dlm keta kitaorg lambai suruh follow keta yg hubby bawa...padahal...hubby sorang jek dlm keta tkde org lain pun....isk...seram gak dgr nyer tapi tkde la smpi bulu roma aku meremang.....maknanya, tkde apa la kan???? coz tkde rasa meremang bulu roma pun....dah tk pasal2 lampu umah aku sume hubby on kasi nyala daaa......

Tu la....malam jumaat pun nk merayap....dlm hati aku kata la, tkde la bgtau kt dier...sib baik hubby tk demam....dia bukan boleh bab2 camni...sib baik la bini dier ni kuat ckit....ckit jek tau...byk nyer penakut gak la.....

abis tu. ai ni dier tya...aku ingat lagi tk pasal cite semlm? mana ada ingat pun....toksah ingt2 nnt takut....pastu dia kata abis tu semlm kata tkleh tido? camne nk tido, lampu tk padam kan....hehehhe....cover beb!!!

1 ulasan:

Jannah Mohamed berkata...

perghh ! sumpah seram kowt !
tak sabor2 nk tggu sok pg lmbt sgt
trus bukak mlm nie, hahaha !