05 Jun 2011

Weekend yg melampau..so,

Ahad yg melampau...hahaha...apa yg melampaunyer...sebenarnya dari mlm tadi dah kemelampauan tu...aku, hubby and ann tgk midnight cite Kungfu Panda..best arr cite dier...si Pao tu makin handal dpt kuasai "inner peace"...dan baru la tau Pao tu bukan anak sebenar ayah dier yg angsa tu...errrkkkk...sah2 la mmg bukan....

Pastu, ai ni aku dan ann gi tgk lagi wayang....1st cite "Pirate of Carribean" 2nd...cite "Karak".... cite 1st..Jack Sparrow mmg best....pandai lepaskan diri pandai putar belit dan pandai segala la...Karak pulak...ok la...wp awal2 lagi aku agak tutup mata...maklum la penakut ckit...

so, bila tiba tang makan lak...aku ngn ann nk try kelainan ckit so, kitaorg g makan kat TGI Friday's yg baru bukak kt alamanda putrajaya...kt area The Hub.....hahaha...agak kelako ye bila kami masuk ke restoran tu sbb ini baru 1st time kitaorg mkn kt cni jadi minta la waitress tu terangkan apa yg sedap...

jadi, inilah yg kami pilih sebagai appetizer....makaroni cheese tapi spesel ckit la...sedappp...maklum la kami tk mkn dr tengahari lagi..

yang ni, aku punya...fettucini carbonara with chilli and prawns...maaf ye, sebenarnya tk tau nm makanan ni yg sebenarnya main hentam jek...waktu waiter tu anto makanan aku, dalam hati kata...ckit jek...sekali ha ko...nk abiskan punya la siksa....suap , kunyah ngn telan paksa jek last2...siksa rasa lak...td mcm tamak sgt...

yg ni ann punya...chicken breast with mash potato and cheese dan sizzling sekali ...best gak la...

yg ni dessert...wp perut kenyang dessert ttp boleh masuk...ice cream yg sejuk....lidah rasa kebas jek makan....tp sumpah...kenyang gilerrr.....mcm dh tk leh jalan lepas tu....staff dier sume comel2...bila dapat bil...erkkk....

Tiada ulasan: