23 Mac 2011

Anuar Zain dan sedetik lebihnya..

Sangat suka lagu ini...
lagu ini sangat saya suka...
Saya suka lagu ini...
Lagu ini suka saya...

hahahahha.....patah balik camne pun kesimpulannya....i luv this song....dan sangat suka jugak penyanyinya....who? Anuar Zain la....

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


Kan dah kata...penyakit aku ni dah mula menyerang...
dah masuk mode : nak sengal2...nak romantik2....nak ngelamun2....

padahal tak sedar tu...nk pekse tak lama lagi....

Tadi kt ofis...member ajak gi Singapore....
mula2 tak minat la nk gi...
pastu bila dgr leh beli periuk cantik2...lakkk...terus daftar nk gi....

gila gadget dapo tul!!!!!

pastu mula la masing2 jadik Lady...sengal tk ingat....

Puan ct - Lady Ti
Betty - babyxora ( yg ni mmg lari ckit )
erny - Lady bird ( sengal tul minah ni...kuikui...kui...tangkap muat jek)
Kak su - Lady Dot ( @ polkadot)
Kak Ani - Lady Gagah ( coz nk angkat pinggan mangkuk nnt..)
Kak Ain - Lady Soft ( alahaiiii.....mcm softlan...kakak ni mmg lemah gemalai pung)
Ann - takde

And, aku....mesti la Lady Di....dh agak kan...

3 ulasan:

B.e.T berkata...

Ann = Lady Nga... a.k.a nganga masuk lalat baru tau.. hahaha..

me ordinary berkata...

amboi kak! sgapore nak bli pinggan mangkok?? uishh brand ape murah sgt kat sane?? hohoh.. bila nak g sane lady D?? ( erkk ~ nyampah )
*sebut dalam keadaan terpaksa*

ratu anna berkata...

hahaha...yan...jgn jeles beb...nk ikut tak? tlg angkat brg? naik train tau leh pki student card minta discount...